АНАЛІЗ ЗВЕРНЕНЬ ГРОМАДЯН у 2-му кварталі 2021року

У комунальному підприємстві «Житлово-експлуатаційне об`єднання» робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до закону України  «Про звернення громадян», указу Президента України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Всі звернення, що надійшли до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об`єднання» у другому кварталі 2021 року, вчасно зареєстровані, на них  надані доручення. Ведеться контроль за своєчасним вирішенням всіх порушених в зверненнях питаннях  та надання  у встановлений законом  термін письмових відповідей.

            Ні одне зі звернень, які надійшли до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» у другому  кварталі, не визнано необґрунтованим.

За звітний період 2021 року до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» надійшло 52 звернення    від громадян міста  Южноукраїнська.  Вирішено  позитивно на користь заявників 11 звернень. На 12 звернень  надані роз’яснення  і  29  звернень знаходиться на контролі.

Звернення, які знаходяться на контролі — це звернення  щодо ремонту покрівлі, протікання  балконних козирків житлових будинків.  Виконання зазначених ремонтних робіт буде виконано в третьому кварталі 2021 року при сприятливих погодних умовах.

На виконання ст.18 Закону «Про звернення громадян» у комунальному підприємстві «Житлово-експлутаційне об’єднання» створено умови для участі заявників у розгляді звернень та ознайомлення їх з матеріалами перевірок.

З метою всебічного розгляду та більш ефективного вирішення питань, зазначених у зверненнях, продовжено практику їх розгляду за участю заявників.

Мешканці міста, за їх бажанням, мають змогу брати участь у перевірці поданих ними заяв чи скарг та ознайомитися з матеріалами перевірок відповідних звернень.

Під особистий контроль взято розгляд звернень учасників бойових дій, які брали участь в антитерористичній операції , операції об’єднаних сил,осіб з інвалідністю,  інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці, Героїв Радянського Союзу, Героїв України. Здійснюється першочерговий особистий прийом жінок, яким присвоєно почесне  звання України «Мати–героїня». У звітному періоді до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційного об’єднання» таких звернень не надходило.

Основні  питання, які порушувались у зверненнях в другому кварталі 2021 року мешканцями міста  до комунального підприємства  “Житлово-експлуатаційне об’єднання»   це  звернення  щодо:

  1. ремонту покрівлі ;
  2. прочищення стояків у підвальному приміщенні;
  3. щодо ремонту трубопроводу гарячого та холодного водопостачання ;
  4. щодо встановлення та перенесення приладу обліку електричної енергії;
  5. щодо появи плісняви в квартирі;
  6. щодо протікання каналізаційного трубопроводу в підвальному приміщенні;
  7. щодо обстеження вентиляційної системи в сан. вузлі та на  кухні;
  8. щодо не якісного надання послуги централізованого гарячого водопостачання;
  9. щодо неприємного запаху в підвальному приміщенні;
  10. щодо обстеження вентиляційних каналів в квартирі;
  11. щодо перерахунку суми оплати за вивіз ТПВ;
  12. заміна каналізаційної труби в підвальному приміщенні під.№ 1,2 за адресою б-р

Курчатова, 4;

  1. щодо відключення ліфтів;
  2. щодо демонтажу арматури на ігровому майданчику по вулиці Дружби Народів,20;
  3. щодо ремонту та фарбування МАФ по бульвару Шевченко, 10;
  4. затоплення підвального приміщення;
  5. щодо ремонту та фарбування лавок біля під’їзду № 1,2 по вул..Дружби Народів, 22;
  6. щодо спилювання та обрізування гілля дерев;
  7. заміна каналізаційного трубопроводу системи водовідведення під. № 4 житлового

будинку №3 по бульвару Курчатова;

  1. щодо ремонту парадного входу житлового будинку № 29А по вулиці Дружби Народів.

В другому кварталі 2021 року до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» надійшло 3 повторних звернень:   звернення щодо ремонту покрівлі      пр.Незалежності, 17 кв.28;  щодо утримання будинку та прибудинкової території  за адресою пр.Незалежності, 33;  щодо не якісного виконання ремонтних робіт між панельних швів пр.Незалежності, 17 кв.92 . На ці звернення надано відповідь заявникам з роз’ясненнями.

В комунальному підприємстві ведеться реєстрація особистого прийому громадян, заяв, скарг та пропозицій громадян, а також здійснюється контроль за дотриманням термінів виконання прийнятих рішень, дотримується Інструкції з діловодства за зверненнями громадян затверджена Постановою Кабінету Міністрів від 14.04.1997 № 348.

Керівництвом КП ЖЕО прийнято до уваги необхідність проведення систематичного аналізу та узагальнення звернень з метою усунення недоліків і причин, що породжують заяви та скарги громадян. Щоквартально інженером по роботі з населенням проводиться аналіз звернень громадян, які надійшли до КП ЖЕО.

Також  ведеться контроль за своєчасним вирішенням всіх порушених в зверненнях питань та надання в встановлений законом термін письмових відповідей, які розглядаються своєчасно, порушень термінів не було.