Інформація про роботу зі зверненнями громадян

                                                                             Інформація  

                   про роботу зі зверненнями громадян, що надійшли до комунального підприємства

                                                       «Житлово-експлуатаційне об’єднання»              

                                                                   за   12 місяців  2020 року  

У комунальному підприємстві «Житлово-експлуатаційне об’єднання» робота зі зверненнями громадян здійснюється відповідно до закону України  «Про звернення громадян», указу Президента  України від 07.02.08р. №109/2008 «Про першочергові  заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного  права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування».

Всі звернення, що надійшли до підприємства у 2020 році, вчасно зареєстровані, на них надані доручення. Ведеться контроль за своєчасним вирішенням всіх порушених в зверненнях питань та надання  у встановлений законом  термін письмових відповідей.

Ні одне із звернень, які надійшли до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання», не визнано необґрунтованим.

За 12 місяців  2020 року до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» надійшло 223 звернення, з урахуванням колективних звернень від громадян міста  Южноукраїнська.  Вирішено  позитивно 83 звернення на користь заявників, на 126 звернень надані роз’яснення і 14 звернень стоять на контролі. Звернення, які стоять на контролі, це звернення з  ремонту покрівлі, міжпанельних швів,термін виконання яких планується на перший квартал  2021 року за сприятливих погодних умов. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року надійшло на  171 звернення  менше.

Основна  тематика звернень, з якими зверталися в 2020 році мешканці міста  до комунального підприємства  «Житлово-експлуатаційне об’єднання»,   це  звернення  щодо:

  1. усунення протікання покрівлі;
  2. появи плісняви на кухні, в житловій кімнаті;
  3. усунення каналізаційного засмічення;
  4. проведення  ремонту між панельних швів ;
  5. виконання ремонту лавки біля під’їзду;
  6. обстеження каналізаційної труби в підвальному приміщенні;
  7. усунення несправності сміттєвозу;
  8. надання розрахунків за житлово-комунальні послуги з травня 2017 по вересень 2020р;
  1. встановлення нових лавок біля  під’їздів житлових будинків ;
  2. ремонту трубопроводу гарячого та холодного водопостачання;
  3. підключення пожежного гідранту;
  4. видалення сухостійних дерев та гілля на прибудинковій території;
  5. перевірки вентиляційних каналів;
  6. затоплення орендованого приміщення ;
  7. надання ліцензії по обслуговуванню прибудинкової території;
  8. утеплення металевої решітки на першому поверсі;
  9. опломбування лічильника;
  10. не прибирання прибудинкової території;
  11. не якісного надання послуги централізованого гарячого водопостачання;
  12. неприємного запаху в підвальному приміщенні;
  13. реструктуризації боргу за комунальні послуги;
  14. обрізання гілля тополі;
  15. затоплення підвального приміщення;
  16. реструктуризації заборгованості строком на 60 місяців;
  17. відключення послуги електропостачання;
  18. встановлення домофону в гуртожитку;
  19. заміни тамбурних дверей;
  20. заміни урни на прибудинковій території ;
  21. проведення ремонту сходів в під. 3 по вул. Молодіжна, б.15;
  22. обстеження появи тріщини над вікном;
  23. порушення громадського порядку сусідами;
  24. проведення сантехнічних робіт в ванній кімнаті;
  25. 33. приватизації кімнат в гуртожитку;
  26. 34. завезення піску в пісочниці;
  27. демонтажу столу на дитячому майданчику;
  28. підвищення тарифу на житлово-комунальні послуги;
  29. ремонту в під’їзді.

Протягом звітного періоду необґрунтованих заяв та скарг до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» не надходило.

В комунальному підприємстві «Житлово-експлуатаційне об’єднання» пропозиції, заяви і скарги та супроводжувальні документи щодо їх розгляду і вирішення знаходяться у  інженера по роботі зі зверненнями громадян. При бажанні заявники мають змогу брати участь у перевірці поданих ними звернень та знайомитися з матеріалами перевірок. За участю заявників розглядають майже всі звернення, які стосуються комунальних перевірок.

Під особистий контроль взято розгляд звернень та забезпечення першочергового особистого прийому жінок, яким присвоєно почесне звання України «Мати –героїня, інвалідів Великої Вітчизняної війни, Героїв Соціалістичної Праці», учасників АТО, учасників ООС та членів їх сімей. До комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» в 2020 році  такі звернення не надходили.

Особлива увага по розгляду звернень приділяється  ветеранам війни та праці, інвалідам, громадянам, які постраждали в наслідок Чорнобильської катастрофи, багатодітним сім`ям, сім’ям учасників АТО,  ООС і членам їх сімей та іншим громадянам, які потребують соціального захисту та підтримки.

За організацією роботи за зверненнями громадян ведеться постійний контроль. Особистий прийом громадян керівництвом комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» здійснюється у встановлений день та години. У відповідності п.2 ст.22 Закону України «Про звернення громадян» графік прийому громадян затверджено наказом по підприємству і розміщено на інформаційному стенді в управлінні комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання», на сайті комунального підприємства: http://www.kpjeo.mk.ua/  та направлено у виконавчий комітет Южноукраїнської міської ради для публікації на міському сайті.              

За звітний період 2020 року директором КП ЖЕО було проведено 24 особистих прийомів, на яких було  розглянуто 4 звернення. Це звернення  щодо працевлаштування  приймальником побутових відходів, водієм, прибиральником службових приміщень, інженером ОП та ЦЗ, які  були розглянуті та вирішені позитивно.

Безпосередньо директором готуються доручення по розгляду звернень громадян та прийняттю необхідних заходів. За дорученням керівництва розглядаються пропозиції, заяви та скарги громадян  з наступною доповіддю про наслідки розгляду. Про результати розгляду звернень повідомляється заявник, який звернувся до комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання».

У відповідності до вимог Інструкції з діловодства за зверненнями громадян, затвердженої Постановою Кабінету Міністрів України від 14.04.1997 № 348 у комунальному підприємстві ведеться реєстрація особистого прийому громадян, заяв, скарг та пропозицій громадян, а також контроль за дотриманням термінів виконання прийнятих рішень.

Керівництвом КП ЖЕО прийнято до уваги необхідність проведення систематичного аналізу та узагальнення звернень з метою усунення недоліків і причин, що породжують  заяви та скарги громадян. Інженером по роботі  із зверненнями громадян проводиться аналіз звернень, які надійшли до КП ЖЕО, щоквартально.

До комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» за 12 місяців   2020 року надійшло одне дублетне звернення:   щодо облаштування дитячого майданчика та встановлення в дворі будинку на проїзжій частині лежачого поліцейського за адресою  вулиця Миру,2/ Набережна Енергетиків, 3. В листопаді місяці 2020 року було встановлено малі архітектурні форми в кількості чотири одиниці та надано відповідь з роз’ясненнями заявнику по встановленню  лежачого поліцейського в дворі житлового будинку. Надійшло два повторних звернення щодо заміни труби холодного та гарячого водопостачання, видалення сухостійних дерев та не прибирання прибудинкової території. На ці звернення надано відповідь з роз’ясненнями заявнику.

Надійшло одне анонімне звернення  щодо підвищення тарифу на житлово-комунальні послуги та прибирання території ОСББ.

У звітному періоді зменшилась кількість  колективних звернень 40 (88 у 2019 році). У колективних зверненнях мешканці порушують питання  щодо неприємного запаху з підвального приміщення, видалення сухостійних дерев, обрізки аварійних гілок, ремонту у під’їзді, заміни каналізаційних труб в підвальному приміщенні, заміни лавок біля під’їздів житлових будинків, щодо невідповідності  температури опалення  в квартирах, обстеження внутрішньо будинкових інженерних мереж системи водовідведення, встановлення декоративного паркану для квітників біля житлового будинку. Всі колективні звернення були розглянуті та надані обґрунтовані роз’яснення заявникам.

Поштою  на директора комунального підприємства надійшло 159 звернень  від громадян міста,    за дорученням міського голови  надійшло 64 звернення.

З питань  якості надання комунальних послуг надійшло — 81  звернення,   з питань ремонту покрівлі – 53 звернення,  з питань ремонту між панельних швів — 22  звернення,   з питань  ремонту в під’їзді —   3 звернення,  з питань видалення сухостійних дерев та обрізки сухих аварійних гілок у дворах житлових будинків – 18 звернень, з питань електропостачання —  3 звернення, ремонт та встановлення лавок біля під’їздів — 16  звернень, з питань невідповідності  температури гарячого водопостачання  та  опалення  в квартирах житлових будинків — 15 звернень  та   12 звернень     інших питань.

Як свідчить  статистика, за характером основних питань, що турбували громадян у зверненнях, є питання  усунення зауважень по технічному стану житлового фонду:  виконання ремонтних робіт в під’їздах  житлових будинків, заміна лавок біля під’їздів, ремонт покрівлі та між панельних швів, з питань внутрішньо будинкових інженерних мереж системи водовідведення.

15.12.2020 року директором  комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» Гульман З.С.  проводилась телефонна гаряча лінія з мешканцями м.Южноукраїнська, під час якої звернень до директора КП ЖЕО не надійшло.

Всі звернення, які надійшли за 12 місяців  2020 року були розглянуті, вирішені і взяті на контроль.

 

Інженер по роботі

зі зверненнями громадян                                                                                          Р.Г.Залізко

тел. (05136) 5-99-08