Звіт керівника підприємства

Перші дні нового 2023 року – чудовий час, щоб підбити підсумки.

За період роботи з 15.07.2022 року в.о. директора комунального підприємства «Житлово-експлуатаційне об’єднання» Олександром Миронюком зроблено багато, а далі тільки більше!

Про те, що зроблено та яку роботу виконало підприємсто далі.

РОЗВИТОК ЖИТЛОВОГО ФОНДУ ТА САНІТАРНА ОЧИСТКА

Повністю відмовились від ручного вивантаження побутових відходів по місту (залишалося 2 об`єкти)  та після проведеної роботи із населенням впровадили за відповідними будинками механічне (контейнерне) вивантаження. Впровадити відповідні зміни не викликало значних складнощів, але чомусь до цього часу дане питання було залишене без уваги.

Було відремонтовано 25 євроконтейнерів для їх подальшого встановлення на територіях сіл ОТГ та впорядкування вивезення побутових відходів  з останніх. Завважимо, що ці контейнери раніше не використовувалися та готувалися під утилізацію, але було прийнято рішення і силами працівників підприємства їх успішно відремонтували.

Приймали участь в монтажі 21 контейнера на територіях с.с. Іванівка та Панкратове. Було обраховано та передано потребу у придбанні та встановленні євроконтейнеріву с. Бузьке та смт. Костянтинівка на 2023 р.

Виконано роботи з прибирання стихійних сміттєзвалищ біля с. Панкратове та на околицях гаражного кооперативу «Лотос» м. Южноукраїнська. На території гаражного кооперативу «Іскра» частково (з огляду на рельєфні особливості місцевості) прибрано стихійне сміттєзвалище.

Провели обстеження масових сміттєзвалищ на околицях смт. Костянтинівка та сіл Іванівка і Панкратове. Об`єми зафіксованого сміття передані для опрацювання та подальшого розчищення у 2023 р.

Завдяки обговоренню зі старостами відповідних старостинських округів було налагоджено безперебійний вивіз ТПВ по смт. Костянтинівка, с. Іванівка та с. Панкратове у відповідності до затверджених гнучких графіків.  Також разом зі старостами з метою приведення нарахування за послуги з вивезення сміття (по кожному окремому домоволодінню в селах ОТГ) у відповідність до фактичних обставин, було налагоджено порядок та форму складення актів про фактичне проживання для мешканців вищевказаних округів, а ще порядок розрахунків за такі послуги.

Відлагоджено безперебійну, консультативно-роз`яснювальну  роботу (в телефонній, усній формах, на Фейсбуці) із жителями сіл ОТГ щодо культури та правової бази засад поводження з побутовими відходами, а також щодо реалізації мешканцями своїх прав та обов’язків Споживача такої послуги.

Підготовлено та введено в експлуатацію два нових склади, де тепер організовано роботи із досортування та пакування скла, ПЕТ-пляшки, картону/паперу, алюмінієвої банки та целофану.

ПРИБИРАННЯ, РЕМОНТ ЖИТЛОВОГО ФОНДУ, ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА ПОТОЧНИЙ РЕМОНТ ВНУТРІШНЬОБУДИНКОВИХ СИСТЕМ ГАРЯЧОГО І ХОЛОДНОГО ВОДОПОСТАЧАННЯ

За час роботи було забезпечено робітників новим спецодягом, оновлено та доукомплектовано новим інструментом усі цехи та дільниці підприємства, що дасть змогу більш якісно надавати послуги населенню.

Відремонтовано 21 лавку, 15 урн, 22 МАФи.

Пофарбовано 28 лавок, 29 урн та 50 МАФів.

Впроваджені нові направлення в роботі, які створять додаткові робочі місця мешканцям та додатковий заробіток підприємству, зокрема, введення в роботу готелю.

Оновлено та придбано нову техніку.

Так, на підтвердження останнього, шляхом проведення аукціонів з наступним укладенням договорів, для підприємства було закуплено та поставлено: машину комунальну вакуумної очистки, каналопромивну машину, верстат профілезгинальний, сміттєвоз з боковим завантаженням, екскаватор-навантажувач з додатковим обладнанням, подрібнювач гілок, щепоріз, універсальний екскаватор-навантажувач, розсипач піску та солі, відвал для снігу, дишло кріплення відвалу, рамку кріплення відвалу, гідроциліндр відвалу, дорожню комбіновану машину з установкою для ямкового ремонту, косарку дорожню, катафалк бус. Уся ця техніка та обладнання дасть змогу ремонтувати дороги, виготовляти та встановлювати лавки, приводити до ладу благоустрій територій міста та сіл нашої громади тощо.

Посилено претензійно-позовну роботу з боржниками внаслідок чого з початку 2022 року Южноукраїнським міським судом ухвалено низку судових наказів та рішень про стягнення заборгованості за житлово-комунальні послуги з несумлінних до своїх обов’язків мешканців. Саме через таких неплатників підприємство недоотримує кошти, що стає наслідком зменшення якості наданих послуг для кожного споживача. Відтак, не припиняється щомісячне направлення боржникам претензій та попереджень.

Налагоджена правильна робота з розгляду заяв, листів, запитів підприємств, організацій, державних органів, органів місцевого самоврядування, громадян та надаються відповіді відповідно до законодавства, вчиняються необхідні дії. Працює гаряча лінія, керівником здійснюється постійний прийом громадян за затвердженим графіком.

ТЕХНІЧНЕ ОБСЛУГОВУВАННЯ ТА РЕМОНТ ЛІФТІВ, ОБСЛУГОВУВАННЯ ВНУТРІШНЬОБУДИНКОВИХ МЕРЕЖ ТА ЕЛЕКТРООБЛАДНАННЯ

Силами працівників КП ЖЕО в об’єкті критичної інфраструктури КНП «Южноукраїнська міська багатопрофільна лікарня» виконано капітальний ремонт чотирьох ліфтів. Це перший такий ремонт з дня введення їх в експлуатування.

В житлових будинках за адресами: вул. Дружби Народів, 4 під. 1, 2 та пр. Незалежності, 11/пр. Соборності, 8 під. 3, 4, 5, 6 виконано капітальний ремонт ліфтів.

У ліфтах житлових будинків КП ЖЕО та ОСББ, в яких в 2023році закінчується граничний строк експлуатування, відповідно до вимог ПББЕЛ із залученням відповідних організацій виконано експертне обстеження ліфтів та складено дефектні акти на їх капітальний ремонт у 2023 р.

Також підприємством відповідно до затверджених графіків виконуються технічне обслуговування та поточні ремонти ліфтів житлових будинків КП ЖЕО та ОСББ.

В цілях розвитку підприємства з вересня місяця 2022 р. укладено договір на технічне обслуговування та поточний ремонт ліфтів в КП КНП «Вознесенська багатопрофільна лікарня», а вже у листопаді 2022 р. збільшено кількість обслуговуючих нами ліфтів на цьому об’єкті.  Аналогічний договір повторно укладено з КНП «Братська лікарня» на 2023 р.

Завдяки плідної співпраці керівника підприємства ОСББ заключили з КП ЖЕО  договори обслуговування внутрішньобудинкових електромереж та електрообладнання, договори технічного обслуговування та ремонту ліфтів, договір обслуговування одного будинку в повному обсязі по 14 складовим. Комерційні пропозиції  разом з запрошенням до співпраці надано всім головам ОСББ м. Южноукраїнська.

Відповідно до затверджених графіків виконуються технічне обслуговування та поточні ремонти електромереж з електрообладнанням житлових будинків КП ЖЕО та ОСББ;

В житлових будинках, які в управлінні КП ЖЕО та ОСББ, придбані та встановлені реле часу для вмикання та вимикання освітлення місць загального користування з урахуванням комендантської години під час воєнного стану.

Цілодобово приймаються та виконуються заявки від мешканців та керівників іншіх цехів КП ЖЕО, які в телефонному режимі надходять на диспетчерську службу КП ЖЕО. Виконання заявок знаходяться на постійному контролі.

Виконано поточний ремонт приміщень по вул. Дружби Народів, 6 та Миру, 9 для заселення внутрішньо переміщених осіб, яких не залишили без уваги у цей складний час.

В зв’язку з воєнним станом в Україні підготовлено приміщення Пункту Незламності за адресою: вул. Миру, 9.

Через пошук шляхів додаткового наповнення бюджету підприємства почали приймати участь в тендерах на виконання поточних ремонтів приміщень. Так ми отримали замовлення і виконали поточний ремонт двох кабінетів в будівлі виконавчого комітету міської ради по вул. Дружби Народів, 48.

Працюємо далі для громади.

Дякую усім причетним за підтримку та розуміння!